top of page
Godzilla 17.28_edited.jpg

Marketing Bootcamp

Víkendový kurz základov marketingu

O kurze

Marketing Bootcamp je jediný kurz základov marketingu postavený na aktuálnych zisteniach marketingovej vedy, ktorého sa zúčastňujú aj seniorskí marketéri a reklamní tvorcovia. 

Je určený ľuďom, ktorí sa potrebujú zorientovať v marketingu: 

  • zakladateľom a majiteľom malých a stredne veľkých firiem, start-upov a scale-upov, 

  • manažérom z iných oblastí biznisu, 

  • marketérom všetkých úrovní,

  • digitálnym marketérom, ktorí sa chcú zlepšiť v celkovom pohľade na marketing.

Skladá sa z 2 dní po 6 hodinách prednášok a workshopov. Následne každý účastník/-čka dostane možnosť dvoch hodinových online follow-up stretnutí so mnou. Počas nich si individuálne prejdeme témy podľa záujmu. Celkové trvanie je 14 hodín čistého času.

Cieľom je získať prehľad o tom, ako funguje marketing a nadobudnúť schopnosť pripraviť fukčnú marketingovú stratégiu a plán.

Najbližšie kurzy:

  • Predbežne v marci 2025 v Bratislave. 
    Cena 550 € bez DPH (660 € vrátane DPH). Pre zľavu pre študentov a neziskovky ma kontaktujte. Registrácia nižšie. 

  • 12. a 13. októbra v Prahe. Informácie a registrácia >>.  

Obsah

​Obsah kurzu: 

  • Marketing, jeho miesto vo firme, stratégia, značka, marketingová komunikácia, marketingové P.

  • Empirické generalizácie a ich vužitie v marketingu. Druhy trhov, negatívne binomické rozdelenie/Dirichletov model, marketingové zákony. 

  • Strategické plánovanie.

  • Analýza vonkajšieho prostredia, interná analýza, analýza marketingového prostredia. 

  • Marketingová stratégia, marketingové programy, marketingový plán.

  • Špecifiká malých a veľkých značiek, rastúce vs. zrelé trhy.

  • Segmentácia/targeting/positioning vs. category entry points a distinctive brand assets. Kreativita a jej význam. Fungovanie reklamy. Plánovanie médií. 

  • Rozpočtovanie. Metódy, cenová elasticita, príklad marketingového rozpočtu.

  • Koncové metriky, trhové metriky, metriky predaja, metriky aktivity, prieskum trhu a jeho metódy.

  • Hlavné strategické modely a frameworky. Ako si vytvoriť vlastný model. 

Registrácia

Kontaktné a fakturačné údaje pre zálohovú faktúru.

Ďakujeme za registráciu.

Žiaľ, kapacita kurzu je naplnená.

bottom of page