Marketing Bootcamp
Víkendový kurz základov marketingu
O kurze
Marketing Bootcamp je kurz základov marketingu, ktorý aktuálne zistenia marketingovej vedy učí na príkladoch z praxe.
Je určený ľuďom, ktorí sa potrebujú zorientovať v marketingu:
-
zakladateľom a majiteľom malých a stredne veľkých firiem, start-upov a scale-upov,
-
manažérom z iných oblastí biznisu,
-
marketérom všetkých úrovní,
-
digitálnym marketérom, ktorí sa chcú zlepšiť v celkovom pohľade na marketing.
Medzi absolventmi ale nájdeme aj CMOs alebo kreatívnych riaditeľov.
Kurz sa skladá sa z 2 dní po 6 hodinách prednášok a cvičení. Následne každý účastník/-čka dostane možnosť dvoch hodinových online follow-up stretnutí so mnou. Počas nich si individuálne prejdeme témy podľa záujmu. Celkové trvanie je 14 hodín čistého času.
Cieľom je získať prehľad o tom, ako funguje marketing a nadobudnúť schopnosť pripraviť fukčnú marketingovú stratégiu a plán.
Najbližšie kurzy:
-
Víkend 9. a 10. 11. v Bratislave.
-
Predbežne vo februári '25 v Prahe a v marci v Bratislave.
Cena je 550 € bez DPH (660 € vrátane DPH). Zľavy pre študentov a neziskovky.
Obsah
Obsah kurzu:
-
Marketing, jeho miesto vo firme, stratégia, značka, marketingová komunikácia, marketingové P.
-
Empirické generalizácie a ich vužitie v marketingu. Druhy trhov, negatívne binomické rozdelenie/Dirichletov model, marketingové zákony.
-
Strategické plánovanie.
-
Analýza vonkajšieho prostredia, interná analýza, analýza marketingového prostredia.
-
Marketingová stratégia, marketingové programy, marketingový plán.
-
Špecifiká malých a veľkých značiek, rastúce vs. zrelé trhy.
-
Segmentácia/targeting/positioning vs. category entry points a distinctive brand assets. Kreativita a jej význam. Fungovanie reklamy. Plánovanie médií.
-
Rozpočtovanie. Metódy, cenová elasticita, príklad marketingového rozpočtu.
-
Koncové metriky, trhové metriky, metriky predaja, metriky aktivity, prieskum trhu a jeho metódy.
-
Hlavné strategické modely a frameworky. Ako si vytvoriť vlastný model.